Bicycle in a box

Some indications you don’t like bicycle touring anymore:

– You discover you forgot to lock your bicycle and you think: oh, whatever…
– You covet the small backpack some savvy traveller is carrying and start to imagine how easy it would be to just jump on a train.
– You hate rain more than anything
– Or, no, you hate head wind more than anything
– Or, actually, it’s rain and head wind at the same time that you hate more than anything.
– You walk around town and see another bicycle tourer. You think: poor bastard..
– You walk past a beggar and want to ask him: wanna bicycle?

Blue Mosque water colour

Blue Mosque water colour

My first water colour. I only have black, though.
Black is not a colour…
Duh…

Next post will be from Nepal but I won’t be riding a bicycle this time.
The bicycle stays home…
I mean like, seriously, what were you thinking?

 

6 thoughts on “Bicycle in a box

  1. gert

    Hoi Peter, alles goed? Terug in Nederland zie ik.
    Ga je verder met je wereldreis zonder fiets?
    Viel het tegen of heb je nog teveel lichamelijke klachten?
    Veel plezier verder en doe voorzichtig!
    Groet, Gert vd Kerk

    Reply
    1. peteronthemove Post author

      Yep, zonder fiets. Uiteindelijk viel het inderdaad wel tegen, ja, en bovendien kwam ik redelijk vast te zitten: Turkije is heel koud in de winter en Centraal Azie is alleen goed te doen in de lente en de herfst.
      En de knieen. Ze gaan heel goed, maar na drie zware dagen voel ik ze wel en dat vind ik geen prettig idee. En uiteindelijk 80 miljoen Turken die geen auto kunnen rijden, om nog maar te zwijgen van de honden…

      Reply
  2. Jolanda F.

    He Peter!
    Fiets op Marktplaats? Je bent dus toch een echte hiker!! Toch een dik jaar weggeweest. Veel succes met je nieuwe plannen.
    Groetjes,
    Jolanda

    Reply
    1. peteronthemove Post author

      Volgens de statistieken zou het hier inderdaad minder moeten regenen!
      En dat tekenen wil ik er wel in houden. Ik vind het heel leuk om te doen. Ik denk dat ik hier (in Nepal) wel een paar leuke berglandschapjes kan schilderen / tekenen!

      Reply

Leave a Reply

